26 Kasım 2010 Cuma

modül 5 soruları

  • Öğrencilerime, öz-yönelimli öğrenen bireyler olmaları için nasıl yardım edebilirim?

  • Öğrencilerin bireysel gereksinimlerini nasıl karşılayabilirim?

  • Öncelikle bireysel farklılıkları göz önünde bulundurularak yardımcı olurum.Her öğrencinin kendisini geliştirmesi önem taşır.

  • Öz yönelim becerileri öğrencilerin bağımsız öğrenmelerine yardımcı olacaktır.
  • 4 Kasım 2010 Perşembe

    modül 1

  • Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

  • Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

  • Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?


  •  Evet bu modül öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeme yardımcı oldu.Web günlüğü oluşturmayı, ve yayınlamayı öğrendim.
     Projeler, öğrencilerin örnekleri paylaşarak,teknolojiyi kullanmasını sağlayacak.
     Öğrencilerin öğretim süreçleri bireysel farklılıklarına göre;hazırlanabilir.

    3 Kasım 2010 Çarşamba

    ZENGİN MİMARİ KÜLTÜRÜMÜZ

    Bir toplumun geçmişten günümüze aktardığı ortak değerlere kültür denir.Kültür çeşitli ögelerden oluşur.Kültür toplumlara özgüdür.
     Gelenekler ,halk oyunları,edebiyat ürünleri,dil,din,mimari eserler,giyim kuşam,ev eşyaları,yemekler milli kültür ögelerindendir.

    2 Kasım 2010 Salı

    MADDEYİ TANIYALIM

    Madde:Az veya çok yer kaplayan her varlık madde olarak adlandırılır.Maddeleri gözlemlenebilen ve ölçülen özelliklerine göre tanımlarız.
      Dokunma duyusuyla maddelerin sertlik,yumuşaklık,esneklik,sağlamlık özelliklerini algılarız.
      Maddelerin şekli,saydamlığı,parlaklığı vb.ile ilgili özelliklerini görme duyumuzla algılarız.